DOPRAVA

 

Zboží označené skladem bude expedováno během 24 hodin po připsání peněz na účet. Pro rychlé odeslání doporučujeme platbu kartou nebo přes PayPal, bankovní převod trvá až tři pracovní dny.

 

Možnost dopravy zdarma

u objednávek nad 1500 Kč

 

 

Doporučeně - Česká pošta        doporučený balík

 

  • Poštovné je v případě platby předem 49 Kč, v případě platby na dobírku 79 Kč.
  • Od hodnoty zboží 1500 Kč je poštovné zdarma.
  • Doručovací doba 1-3 pracovní dny od odeslání.
  • Doručení zásilky na vámi předem zvolenou adresu.
  • O odeslání zásilky budete informováni e-mailem s podacím číslem balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. 

 

 Balík Do ruky - Česká pošta     

 

  • Poštovné je v případě platby předem 89 Kč, v případě platby na dobírku 129 Kč.
  • Od hodnoty zboží 1500 Kč je poštovné zdarma.
  • Doručení zásilky na vámi předem zvolenou adresu do 2 pracovních dnů od odeslání.
  • O odeslání zásilky budete informováni e-mailem s podacím číslem balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
  • Čas, místo nebo způsob doručení můžete změnit již v den odeslání pomocí online formuláře.

 

 

Balík Na poštu - Česká pošta    

 

  • Poštovné je v případě platby předem 79 Kč, v případě platby na dobírku 119 Kč.
  • Od hodnoty zboží 1500 Kč je poštovné zdarma.
  • Doručení zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání na vámi předem zvolenou poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • O odeslání zásilky budete informováni e-mailem s podacím číslem balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty.
  • Úložní doba je 7 dní s možností prodloužit až na 15 dní.

 

 

Uloženka                         

 

Vyberte si ze 505 míst v Česku a vyzvedněte si objednané zboží díky Uložence osobně. Zásilka pro Vás bude na pobočkách Uloženky připravena 7 dní.

Seznam odběrných míst zde.

 

  • Poštovné v případě platby předem 49 Kč, při platbě v hotovosti při převzetí na výdejním místě také 49 Kč (na pobočce nelze platit kartou).
  • Od hodnoty zboží 1500 Kč je poštovné zdarma.
  • O tom, že zásilka je připravena k osobnímu odběru budete informování SMS zprávou a emailem. Balík můžete sledovat pomocí číselného kódu na webu Uloženka.cz Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky, samozřejmě si můžete zažádat o prodloužení dodací lhůty na info@ulozenka.cz nebo na zákaznické lince Uloženky tel. 777 208 20
  • V případě, že je zásilka na dobírku, bude vám vydána na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti.
  • V případě, že zásilka byla hrazena předem, je vyžadováno také předložení dokladu totožnosti, případně si lze sjednat vydání zásilky tzv. „Na heslo“. V takovém případě není požadován žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.
  • Při převzetí zásilky také podepisujete předávací protokol.

 

 

DPD                                       DPD logo

 

  • Poštovné v případě platby předem 99 Kč, v případě platby na dobírku 129 Kč
  • Doručení do druhého pracovního dne od odeslání
  • Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • Interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • Možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • Večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána e-mailem)
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou
  • Více na www.dpd.cz

 

 

Poštovné na Slovensko         

 

Poštovné je v případě platby předem 5 EUR , v případě platby na dobírku 6 EUR. Od hodnoty zboží 60 EUR je poštovné zdarma.

 

 

Převzetí zboží od přepravce - poškozená zásilka

 

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem sepište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce. 

 

 

ZPŮSOBY PLATBY

 

Bankovním převodem    

 

Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení a údaje k platbě za zboží (částku, číslo účtu a variabilní symbol).

Vámi zaslané peníze budou připsány na účet během 1-3 dnů. Ihned po připsání platby zboží odešleme.

 

Číslo účtu pro platby v Kč

Fio banka

2200587925/2010

 

Číslo účtu pro platby v EUR

Fio banka

2900587926/2010  

 

 

Platební kartou     

 

Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje z karty.

Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

 

Pokud banka nepotvrdila platbu kartou, může to nastat z těchto důvodů:

  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu
  • údaje z platební karty nebyly vyplněny správně
  • vyčerpali jste limit pro internetové transakce nebo nemáte dostatek financí na vašem účtu

 

 

Dobírkou      

 

Peníze zaplatíte poštovnímu doručovateli nebo při vyzvednutí na poště či depu.

 

Provozovatel webu, Libor Tepera, se sídlem Kútíky 303, Zlín 760 01, IČ: 02968754, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.