Záruka a reklamace
Záruka začíná běžet dnem převzetí zásilky. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruční doba se nevztahuje na běžné opotřebení oblečení způsobené obvyklým užíváním a škody způsobené užíváním v rozporu s návodem k použití nebo mechanickým poškozením. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku kratší životnosti výrobku. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu budete vyrozuměn.
V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:
- Vytiskněte si formulář uplatnění reklamace.
- Formulář vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
- Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na naši adresu.
Výměna a vrácení zboží
Pokud vám zakoupené zboží nesedí, nezoufejte. Do 30 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoli jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu. Zboží však musí být nenošené, neprané a nazapáchající včetně všech visaček.
Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem:
- Chcete-li prádlo jen vrátit (bez výměny), pak vytiskněte a vypňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- V případě výměny vytiskněte a vyplňte formulář uplatnění reklamace, doplňte požadovanou velikost prádla, popř. název a barvu v případě, že chcete prádlo vyměnit za jiné zboží.
- Doporučujeme vám raději před odesláním napsat e-mail o jaký zboží máte zájem, abychom vám ho mohli odložit.
- Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na naši adresu.
Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vraceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
Jakmile přijmeme vrácenou zásilku, budeme vás informovat o jejím přijetí.